Virkatut säilytyskorit

16.42

17.7.2016


Olen hurahtanut virkkaamiseen! Kirjaimellisesti olen koukussa. Iltaisin kun istahdan sohvalle ja ajattelen, että nyt en tee mitään, niin tuo koukku lankoineen on aivan kuin salaa ilmestynyt käteeni. Koukku ja lankakerä on niin helppo myös siepata mukaan kaikkialle: ulos, reissuille, mökille...

Tässä pari koria jotka ovat syntyneet tämän virkkausbuumin tuotoksena. Korit sopisi kauniisti tuohon mökin harmaille portaille koristeeksi, missä oli hyvä valaistus niiden kuvaamiseen. Ne olisi siinä kuitenkin vähän edessä, joten olen sijoittanut ne mökin vessaaan. Niissä kun on näppärä säilyttää kaikenlaisia tavaroita.

Virkkuukoukku ja materiaalit koreihin PAAPOSTA.


Lue myös nämä :)

10 kommenttia

  1. Tosi kivoja säilytys koreja.
    Osallistu kastehelmi kulhojen(6) arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  2. Ihanan väriset! Mä oon kanssa odotellu vähä virkkausintoa, mut kai se sieltä tulee syksyn tullen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Miia :) Itsekin kovasti tykkään tuosta väristä!

      Poista
  3. Tosi kauniita :) virkkaaminen on minun lempikäsityö. Älyttömän rentouttavaa. Mukavaa kesää!

    VastaaPoista
  4. Onpa suloiset korit! Mikä väri! Pitäisi itsekin kaivaa virkkuukoukku naftaliineista. :)

    Terveisin, Marjo / http://elamanipaivamedarinsp.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka kivat säilytyskorit. Näkisin nuo vanhempieni mökillä. Sopisivat sinne värimaailmaltaa hyvin. Aurinkoa viikonloppuun!

    VastaaPoista

Suosituimmat kirjoitukset

Vuoden askartelija 2015




Tutustu Pikkulotta- käsityöriipukseen!

Etelä-Pohjalaisena käsityönä valmistettu Pikkulotta riipus on EcoAct valkohopeasta valmistettu uniikki käsityökoru. Nyt valmisettu 500 kappaleen erä 100 vuotisen Suomen kunniaksi. Tutustu!


pikkulotta.fi

Yhteistyössä

Paapo

etsiresepti.fi

Top 100 Kakkublogit

Kangaskulma MY-H